שירותי גרירה יואב

שירותי גרירה מהירים, לכל סוגי הרכבים אצלכם תוך 30 דק'.
חייגו עכשיו.

הגעה תוך 30 דק'

ביצוע תיקון במקום

חילוץ רכב חשמלי

30 שנות ניסיון

גרר יואב לקוחות ממליצים

גרר דולי יואב- השירותים שלנו

גרירה מחניונים

שרותי גרירה מחניונים

כשאתם תקועים בחניון תת קרקעי, בשל התקרה הנמוכה משאית גרירה רגילה לא תעזור לכם. מה שאתם צריכים זה גרר משקפיים או בשמו המקצועי גרר דולי. גרר דולי הינו גרר נמוך ומצויד שיכול לבצע גרירה גם במקומות עם תקרה נמוכה. אצלנו בגרר יואב מחזיקים בציוד מתקדם ביותר המאפשר לנו לבצע גרירה מחניונים בצורה מקצועית.

חילוץ רכב חשמלי

שירותי גרר לרכבים חשמליים

גרר דולי הינו גרר עגלה המאפשר את הרמת שני הסרנים של האוטו אל רכב הגרירה, ואינו מצריך את פתיחת האוטו או גרירת הגלגלית האחוריים על הכביש. אם חיפשתם גרר לרכב חשמלי או לכל רכב אחר שנוטה להינעל בגלגלים האחוריים, חייגו לגרר יואב בעל וותק של מעל ל-30 שנה בתחום הגרירה.

פריצת רכב חשמלי

פריצת רכב חשמלי

שירותי פריצת רכבים חשמלים נעולים בצורה מקצועית ללא גרימת נזק לרכב. יש לכם רכב חשמלי נעול חייגו עכשיו ליואב גרר וותיק עם ניסיון עשיר יגיע תוך 30 דק' לטפל בכל תקלה.

גרר לרכב חשמלי

תיקוני דרך לרכב חשמלי

רכב חשמלי לא חף מתקלות, ישנם מצבים בהם הגיר, האמברקס או הגלגלים ננעלים. רבים חושבים שמצב זה מחייב גרירה למוסך, אבל לא הרבה יודעים שברוב הפעמים ניתן לפתור את התקלות האלה במקום. רכבכם ננעל? חייגו ליואב שיגיע ויחסוך מכם את הזמן והכאב ראש שכרוך בתיקון הרכב ובגרירתו למוסך.

שירותי גרירה מתקדמים

אין אדם שלא נתקע עם הרכב שלו לפחות פעם אחת בחיים. לרובנו זה גם קרה הרבה יותר מרק פעם אחת. הרגשת חוסר אונים, הרגשה של לחץ עד כדי חרדה של ממש    – כל אלה מוכרים לנו עד מאוד. כי לעמוד באמצע כביש סואן, כאשר כל העולם צופר לכם, כאילו באמת יש לכם מה לעשות בשלב זה, זה מתסכל, מכעיס ומעט מלחיץ.

ושתי השאלות היחידות שקיימות בראש באותו הזמן – מה עושים עכשיו ואיפה אני מוצא שירותי גרירה זמינים ומהירים?

ובכן, הגעתם למקום הנכון.

 לאן הגעתם? שירותי גרירה של יואב

גרר יואב – שירותי גרירה מהירים וזמנים הם הפתרון לכל מי שהתעורר ליום פחות מוצלח ונתקע עם הרכב.

זמינות – מסביב לשעון (למעט שבתות וחגים), זריזות – יוצאת דופן תוך 30 דקות הגעה, שירותיות – הרבה מעל המצופה.

עדיין לא שמרתם את המספר של יואב שירותי גרר בחיוג המהיר? זה הזמן לעשות זאת!

פריסה רחבה בכל אזור המרכז

להזמין שירותי גרירה מרחובות, כאשר אתם בכלל תקועים במחלף של בת ים? מעט חסר היגיון. הזמן שיעבור עד שיגיעו אליכם ירגיש כמו נצח (ויהיה יחסית קרוב לזה).

לכן, אתם זקוקים לשירותי גרר זמינים ומהירים.

שירותי גרר יואב שנפרסים בכל גוש דן מבטיח לכם מענה מהיר. אתם לגמרי הולכים להספיק להגיע הביתה בזמן לפרק בנטפליקס, שקבעתם לצפות בו ביחד.

שירותי גרירה במגוון כלים מתקדמים

הידעתם שאתם יכולים להיתקע עם הרכב לא רק על הכביש, אלא גם בחניון התת קרקעי של הבית שלכם? עכשיו אתם יודעים.

מבינים שתצטרכו כלים מיוחדים שיוכלו לגרור את הרכב שלכם מחניון תת קרקעי עם תקרה הכל כך נמוכה שלהם? בטוח מבינים.

בנוסף, עם המספר ההולך וגדל של כלי רכב חשמליים שעולים על הכביש, הצורך בשירותי גרירה מיוחדים מעולם לא היה גדול יותר. בניגוד לרכבים עם הנעת בנזין וסולר, רכבים חשמליים דורשים שיטות טיפול וגרירה ייחודיות מכיוון שגלגלי הרכב ננעלים ואינם יכולים להגרר על הכביש. במצבים כאלה עגלת דולי נותנת מענה. 

 גרר הדולי המתקדם שלנו נועד להוביל בבטחה וביעילות את הרכב החשמלי שלך, להבטיח אפס תקלות וחווית גרירה חלקה. היה סמוך ובטוח, צוות המקצוענים המנוסה שלנו בקי בטיפול ברכבים חשמליים, ומספק לך את הטיפול והמומחיות המרבית.

שירותי גרירה וחילוץ צריכים להיות ערוכים לתת מענה גם לרכבים חשמליים, אבל בפועל מעטים הם הגוררים שיכולים להתמודד עם הבעיה. מהסיבה הפשוטה, שיש צורך להחזיק בצי הגוררים כלים מיוחדים שנועדו לעבודות מסוג הזה, כמו גרר דולי או גרר משקפיים.

יודעים מי יכול לפתור את הבעיה? גרר יואב יכול והוא כאמור, זמין לכם 24 שעות ביממה. גם אם רציתם ללכת לקנות גלידה ב-3 לפנות בוקר לאשתכם ההריוניות.

שירותי גרירה במחיר נוח לכל כיס

מבינים שלא תסתדרו ללא גרר יואב (אפילו אם אתם רק צריכים עזרה קטנה עם המצבר) וכבר עושים חישוב של הוצאות בראש ונכנסים להתקף חרדה נוסף? אל.

כי למה להיכנס לפאניקה, אם שירותי דרך וגרירה הולכים לעלות לכם הרבה פחות ממה שציפיתם? כפי שנאמר, תהיה מוכן לתסריט הכי פחות טוב ותרשו למציאות להפתיע אותכם.

חייגו עכשיו לשירותי גרר של יואב

לכן, אם נתקעתם עם הרכב (ואין זה משנה אם זה באמצע כביש סואן או בחניון של הבית), פאניקה לא צריכה להיות בלקסיקון שלכם בכלל.

יודעים למה? כי יש לכם את מספר הטלפון של גרר יואב בחיוג מהיר ואיתם, שום דבר כבר לא יכול להפחיד אותכם.

לסיכום, במידה ונתקעתם בדרכים או שהרכב פתאום לא מניע חייגו אל גרר יואב. 
גרר יואב יגיע אליכם תוך 30 דקות ויגרור את רכבכם לכל מקום בארץ.