גרר יואב שירותי גרירה

גרירת רכב חשמלי בישראל

חילוץ רכב חשמלי? לא עם כל אחד!

חייג עכשיו וגרר דולי מקצועי, עם וותק של מעל ל-30 שנה, תוך 30 דק' אצלך.

בשנים האחרונות ישנה עליה משמעותית בקניית רכבים חשמליים בישראל, לא הרבה יודעים אבל הרכבים החשמליים מגיעים עם לא מעט תקלות ולהיתקע עם הרכב בכבישים בדרך לעבודה או בדרך לפגישה חשובה זה ממש לא נעים.

ישנן המון תקלות שניתן לפתור אותן כבר במקום וישנן תקלות שמחייבות גרירה למוסך. ולא כל משאית גרירה יכולה לגרור רכב חשמלי.

מה עושים בצב כזה? איזה גרר יכול לבצע גרירת רכב חשמלי? הכול במאמר הבא.

גרירת רכב חשמלי
גרירת רכב חשמלי

רכב חשמלי הוא דבר נהדר. רכב מתקדם, מפנק, מהיר וחסכוני. נכון להיום עלו לא מעט רכבים חשמליים על הכביש בישראל. וכשרכב חשמלי נתקע לא הרבה יודעים לטפל בתקלה שנוצרה ונשארים אובדי עצות. ישנן תקלות שניתן לפתור כבר במקום וישנן תקלות שמחייבות קריאה לגרר.

לא מעט חברות גרירה מציעות שירותי דרך וגרירה לרכבים חשמליים אבל לפני שמזמינים גרר לרכב חשמלי רצוי לבדוק כמה דברים חשובים.

  1. המשאית היחידה שיכולה לגרור רכב חשמלי הינה משאית גרר דולי.
    כשרכב חשמלי נתקע בדרכים הגלגלים שלו ננעלים ולכן אינו יכלו לעלות על משאית גרירה רגילה ומצב כזה מחייב עגלת דולי. עגלת דולי הינה עגלה שמרימה את הגלגלים של הרכב באוויר ומאפשרת גרירה בטוחה ללא פגיעה במערכת ההיגוי, בגיר ובמנוע של הרכב.
  2. ישנן המון תקלות שאפשר לתקן כבר במקום לכן מאוד חשוב כשאתם פונים לחברת גרירה בדקו האם הם מציעים גם שירותי דרך לרכבים חשמליים נעולים.
    יש המון דרכים לתקן תקלות ברכב חשמלי נעול ולהמשיך בצורה בטוחה בדרכם לעבודה או לפגישה החשובה שתכננם להגיע אליה. ובכך גם לחסוך את עלויות הגרירה למוסך והתיקון.
  3. להיתקע עם כל סוג של רכב בדרכים זה ממש לא נעים במיוחד אם אתם ממהרים. כשאתם מחפשים גרר דולי לרכבים חשמליים בדקו את זמני ההגעה שאליהם מתחייב הגרר. יש לא מעט חברות שמתחייבות לזמן הגעה קצר עד 30 דקות. כך תהיו בטוחים שתוכלו לחזור ליום שלכם במהרה ללא עכבות.
  4. כמו בכל רכישה או הזמנת שירות חשוב מאוד לבצע סקר שוק. בדקו את כל חברות הגרירה שנותנות שירותי גרירה לרכבים חשמליים. האם השירות שהחברה נותנת הינו שירות אמין ומקצועי את זה תוכלו לבדוק בעזרת הביקורות בגוגל מאפ. לא מעט לקוחות משאירים ביקורת לחברות גרירה בכרטיס העסק של החברה. בנוסף בדקו מחירים אין מחירים קבועים וזו זכותכם המלאה לבצע בדיקת מחירים.

 לסיכום, אין מה להילחץ שהרכב ננעל או נתקע אבל בחירת שירותי גרירה הינה מהלך חשוב ביותר.
אצלנו בחברת גרר יואב מבצעים שירותי גרירה כבר מעל ל-30 שנה, יש ברשותנו גרר דולי מקצועי שרק מחכה לקריאה שלכם.
מחפשים חילוץ לרכב חשמלי? אל דאגה! חייגו אלינו עכשיו והגרר אצלכם תוך 30 דק' במחירים מפתיעים.

להזמנת גרר תוך 30 דקות לחץ כאן דילוג לתוכן