גרר יואב שירותי גרירה

מתי נצטרך גרר משקפיים?

חילוץ רכב חשמלי? לא עם כל אחד!

חייג עכשיו וגרר דולי מקצועי, עם וותק של מעל ל-30 שנה, תוך 30 דק' אצלך.

לעיתים קרובות אנו עלולים למצוא את עצמנו תקועים עם רכב שמסרב לנסוע באמצע הדרך, דבר אשר עשוי לגרום לתחושת חרדה ותסכול. במצבים אלו חשוב ביותר לפנות לגורם מקצועי שיוכל לספק שירות גרירה יעיל ומהיר.

חשוב לבחור בחברת גרירה המצוידת במגוון אמצעי גרירה, ביניהם גרר משקפיים – גרר קומפקטי במיוחד המאפשר גישה לאזורים צפופים וחניונים תת קרקעיים. בניגוד לגרר רגיל, גרר משקפיים מסוגל להיכנס לכל מקום ולחלץ רכבים שנתקעו בחניונים תת קרקעיים סגורים.

בחירה בחברת שירותי גרירה מקצועית המציעה פתרונות גרירה ייעודיים כגון גרר משקפיים, תבטיח שנזכה לשירות מהיר ואיכותי בכל מצב, גם אם הרכב שלנו תקוע במקום צפוף שקשה לגשת אליו. הדבר יחסוך לנו זמן יקר ועצבים רבים.

גרר משקפיים – על מה אנחנו מדברים?

בעבר, גרר משקפיים היה האמצעי הנפוץ והפופולרי ביותר לגרירת רכבים בישראל. גרר זה מסוגל היה להגיע לכל מקום ולחלץ את כל סוגי הרכבים, גם אלו שנתקעו בחניונים תת-קרקעיים או בשטחים אליהם קשה לגשת.

אולם, כיום רוב הרכבים החדשים דורשים גרר מתקדם יותר שישמור על מערכות הרכב מפני נזק בזמן הגרירה. לכן נדיר יותר לראות שימוש בגרר משקפיים, למרות שבמקרים מסוימים הוא עדיין פתרון חיוני והכרחי.

גרר חצי ההרמה, כינויו המקצועי של גרר משקפיים, מרים רק את שני הגלגלים הקדמיים של הרכב הנגרר בעוד האחוריים נגררים על הכביש. שיטה זו אפשרית רק אם הגלגלים האחוריים יכולים להסתובב בחופשיות.

לכן, במקרה של תאונה שפגעה בחלק האחורי ומנעה תנועת גלגלים תקינה, לא ניתן יהיה להשתמש בגרר משקפיים לחילוץ הרכב. עם זאת, במצבים אחרים גרר חצי הרמה עדיין מהווה פתרון יעיל וזמין לגרירת רכבים שונים.

גרר משקפיים
גרר משקפיים

יתרונות וחסרונות של גרר משקפיים

אמנם לגרר משקפיים יש יתרונות רבים, אך חשוב לזכור שהוא אינו מתאים לכל סוג של גרירה. גרר חצי הרמה מיועד לגרור רכב יחיד בכל פעם בלבד, ולכן הוא לא יועיל אם יש צורך לגרור מספר כלי רכב או לאסוף רכב נוסף בדרך.

עם זאת, מדובר בגרר קטן וזריז שמגיע ליעדו במהירות הודות לממדיו המצומצמים. כמו כן, התחזוקה שלו היא חסכונית מאחר והוא אינו כולל רמפה או משטח הדורשים טיפול תכוף. לפיכך, השימוש בגרר משקפיים לרוב זול וכלכלי יותר מגרר רגיל.

לסיכום, גרר חצי הרמה הוא פתרון יעיל וזול כאשר יש צורך בגרירת רכב בודד, אך אינו מתאים למקרים מורכבים יותר הדורשים גרר גדול ומשוכלל יותר.

חברת גרר יואב – מומחים בפתרונות גרירה ייחודיים

חברת גרר יואב מתמחה במתן פתרונות גרירה לכל סוגי הרכבים והצרכים הייחודיים שלכם. אנו מציעים מגוון אמצעי גרירה כולל גררי משקפיים המתאימים לגרירת רכבים בודדים ולתנאי שטח מורכבים.

צוות המומחים שלנו זמין בכל שעה וניחן בניסיון רב שנים במתן פתרונות גרירה יעילים ומהירים המותאמים לכל צורך. חברת יואב מחויבת לשירות אדיב, מקצועי ואיכותי תוך שימת דגש על פתרונות גמישים ויצירתיים שיענו על מגוון רחב של תרחישי גרירה. צרו איתנו קשר בכל עת לקבלת סיוע מהיר ומקצועי בכל נושא הקשור לגרירת רכבים.

להזמנת גרר תוך 30 דקות לחץ כאן דילוג לתוכן