גרר יואב שירותי גרירה

רכב חשמלי תקוע! מה עושים?

חילוץ רכב חשמלי? לא עם כל אחד!

חייג עכשיו וגרר דולי מקצועי, עם וותק של מעל ל-30 שנה, תוך 30 דק' אצלך.

עם המעבר הגובר לרכבים חשמליים בישראל, שנועד לחסוך בעלויות דלק ולתרום לאיכות הסביבה, אנו עדים גם לעלייה במספר מקרי התקלות והצורך בחילוץ מיוחד לרכבים חשמליים אשר תקועים עם גיר וגלגלים נעולים. האם חילוץ רכב חשמלי שונה מחילוץ רגיל? אמנם מדובר בתהליך די דומה, אך גרירת רכבים חשמליים, במיוחד עם גלגלים וגיר נעולים, מצריכה ידע, התמחות ספציפית וכלים מתקדמים. במאמר הבא תקבלו את כל המידע על איך לחלץ את רכבכם החשמלי בבטחה ובלי נזקים מיותרים.

זקוקים לחילוץ רכב חשמלי? גרר דולי ומשקפיים זאת התשובה שלכם.

בראש ובראשונה חשוב לדעת! שימוש בגרר רגיל עלול לגרום נזק למערכת ההיגוי, הגיר, תחתית הרכב ואף לגלגלים עצמם.
מצב שבו רכב חשמלי תקוע עם גלגלים וגיר נעולים עגלת דולי וגרר משקפיים נכנסים לתמונה כפתרון יעיל ומונע נזק:
עגלת דולי משמשת כפלטפורמה ניידת המונחת מתחת לגלגלים בצד אחד של הרכב (קדמי או אחורי) ומרימה אותם באויר. הדולי מחלקת את משקל הרכב באופן שווה, תורמת ליציבות מקסימלית במהלך הגרירה ומפחיתה משמעותית את הסיכון לתאונות או נזק נוסף. את הצד השני של הרכב נרים בעזרת כלי הנקרא גרר משקפיים (תוכלו לבחון זאת בתמונה למטה).
כתוצאה מהרמת שני הצירים של הרכב הקדמי והאחורי באוויר עם הכלים המתקדמים שלנו, גרר דולי ומשקפיים, גלגלי הרכב הנעולים אינם נוגעים בכביש במהלך הגרירה. יתרון משמעותי זה מונע שחיקה, פגיעה במנגנון ההיגוי, הגיר ונזק לתחתית הרכב.
שימו לב בחילוץ רכב חשמלי שימוש נכון בציוד זה, בשילוב צוות מיומן, יכול להבטיח חילוץ מהיר, בטוח וחסכוני.

חילוץ רכב חשמלי
חילוץ רכב חשמלי

מה חשוב לבדוק עם חברת הגרירה לפני שמזמינים חילוץ לרכב חשמלי:

ניסיון ומומחיות: ודאו שחברת הגרירה בעלת ניסיון בחילוץ רכבים חשמליים. צוות מיומן יידע כיצד לטפל ברכבכם בצורה נכונה ובטוחה, תוך הימנעות מנזקים מיותרים.

ציוד: ודאו שחברת הגרירה מצוידת בגרר דולי ובגרר משקפיים. אלו הם הכלים ההכרחיים לחילוץ בטוח של רכב חשמלי עם גלגלים וגיר נעולים. שימוש בגרר רגיל עלול לגרום נזקים משמעותיים לרכב.

זמן הגעה: בדוק עם חברת הגרירה את זמן ההגעה למיקומך, יש חברות שמתחייבות לזמן הגעה קצר מאוד 30 דק בלבד.

מחיר: קבלו הצעות מחיר מכמה חברות גרירה לפני שאתם מזמינים שירות. ודאו שהמחיר כולל את כל העלויות, כגון עלות הגרירה, עלות ציוד מיוחד ועלות עבודה נוספת שנדרשת.

ביטוח: ודאו שחברת הגרירה מחזיקה בביטוח מתאים המכסה נזקים לרכבים חשמליים. במקרה של תאונה או נזק במהלך הגרירה, תרצו לוודא שאתם מכוסים.

קראו ביקורות: לפני שאתם בוחרים חברת גרירה, קראו ביקורות מקוונות כדי לקבל מושג לגבי איכות השירות שהם מספקים.

תקועים עם רכב חשמלי? גרר יואב כאן בשבילכם.

גרר יואב בעל ותק וניסיון של 30 שנה בתחום שירותי הגרירה מספק שירותי חילוץ לרכבים חשמליים ורגילים באמצעות ציוד מתקדם כמו גרר דולי מקצועי וגרר משקפיים.
פנו אלינו עוד היום וגרר מקצועי ומנוסה תוך 30 דק' אצלכם במחירים הוגנים.

להזמנת גרר תוך 30 דקות לחץ כאן דילוג לתוכן